Veelgestelde vragen
Je kan heel makkelijk een rit boeken. Klik hier op “”rit boeken” vervolgens voer je de details van jouw reis in te, zoals de ophaallocatie, bestemming en de gewenste datum en tijd. Vul daarna het aantal reizigers in en klik daarna op ‘Bereken mijn ritprijs’; je ziet dan de tarieven van de verschillende vervoerstypen die beschikbaar zijn voor jouw boeking.
Op het einde van de ritformulier ontvang je de ritprijs en de tarieven van de verschillende vervoerstypen
Bij ons kan je ten alle tijden een rit boeken, heb je binnen drie uren een rit nodig? Dan raden we je aan om ons even te bellen, zo helpen we je sneller.
Dit is zeker mogelijk, we helpen je dan graag met je reservering. Je kan ons bereiken op 06-39026189
Via ons heb je meerdere betaalmogelijkheden. Je kunt bij ons betalen via iDEAL, creditcard, PayPal of Apple Pay, helaas accepteren wij geen contant geld. Afrekenen doen we altijd in je eigen vertrouwde bankomgeving.
Nee helaas niet, de ritten worden online geboekt en betaald. Hierdoor ben je verzekerd van je reservatie
In je mail ontvang je van ons een bevestiging, dit is ook tegelijkertijd jouw factuur. Hierin is namelijk ook het betaalde bedrag en de btw vermeld. Als je een account aanmaakt dan heb je altijd toegang tot je facturen.
Een wijziging is gemakkelijk online gedaan. Via de link die bij je bevestiging hebt ontvangen kan je tot 36 uur voor aanvang alles wijzigen, binnen 36 uur dien je even contant met de klantenservice te opnemen.
Je rit annuleren kan je ook gewoon online doen, mocht het niet lukken dan mag je de klantenservice bellen. We helpen je graag verder. Let op, annuleren kan tot 3 uur voor het afgesproken tijdstip. Als je korter van tevoren annuleert, heb je geen recht op restitutie.
Onze chaffeurs blijven zeker tot één uur na de landing van je vliegtuig op je wachten. Het is ten alle tijden geadviseerd om op tijd met de chauffeur te communiceren mocht er iets tussenkomen.
Oje, wij vinden het belangrijk dat onze klanten altijd veilig, comfortabel en snel op hun locatie aankomen. Het is echter altijd mogelijk dat er ergens toch iets mis is gegaan. In dat geval kun je contact met onze klantenservice opnemen, onze vriendelijke medewerkers helpen je graag.
Je rit annuleren kan je ook gewoon online doen, mocht het niet lukken dan mag je de klantenservice bellen. We helpen je graag verder. Let op, annuleren kan tot 3 uur voor het afgesproken tijdstip. Als je korter van tevoren annuleert, heb je geen recht op restitutie.
In je mail ontvang je van ons een bevestiging, dit is ook tegelijkertijd jouw factuur. Hierin is namelijk ook het betaalde bedrag en de btw vermeld. Als je een account aanmaakt dan heb je altijd toegang tot je facturen.